OTVORENI NATJEČAJI
Back office administrator (m/ž)
Zagreb – jedan izvršitelj

Od Vas očekujemo:

  • Minimalno SSS
  • Izvrsno poznavanje njemačkog jezika u pismu i govoru
  • Poznavanje rada na računalu (Excel, Word, Outlook)
  • Analitičke sposobnosti, odgovornost u radu, proaktivan pristup i
    predanost poslu, timski duh, spremnost na kontinuirano učenje i razvoj
  • Poželjno iskustvo rada na poslovima kontrole i u back officeu

Opis poslova:

  • Back office administracija za podružnicu Euroherca u Austriji
  • Kontrola i tarifiranje ponuda i polica neživotnih osiguranja za
    austrijsko tržište
  • Izdavanje polica osiguranja
  • Druge postprodajne aktivnosti vezane uz police osiguranja i
    komunikaciju s klijentima
  • Suradnja s ostalim odjelima unutar Društva

Nudimo Vam:

  • Profesionalno, stimulativno i dinamično radno okruženje u kojem
    su naglašeni visoki standardi stručnosti
  • Mogućnost stručnog usavršavanja